بازديد: ۳۲۲

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

دانلود فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

 

 

خلاصه فیلم شبی که ماه کامل شد : داستان این فیلم که بر اساس یک ماجرای واقعی ساخته شده است زندگی عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک و آشنایی اش با فائزه همسرش است که بعد از کشمکش هایی که با عبدالمالک دارد همسرش را به قتل میرساند..

 

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد کامل با لینک رایگان و همینطور مستقیم

اطلاعات مختصر فیلم زیر نظر :

عنوان اثر : شبی که ماه کامل شد

کارگردان : نرگس ابیار

تهیه کننده : محمدحسین قاسمی

نویسندگان : نرگس آبیار, مرتضی اصفهانی

ژانر : اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۷

سال انتشار : ۱۳۹۸

 


 

بازیگرام فیلم شبی که ماه کامل شد :

الناز شاکردوست - هوتن شکیبا - فرشته صدرعرفایی،پدرام شریفی - فرید سجادی حسینی - امین میری - بانیپال شومون - آرمین رحیمیان و شبنم مقدمی

 


 

 این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد. در تاریخ ۹۸/۶/۱۵ نسخه لو رفته از سینما با کیفیت پرده فیلم که مدت زمان آن ۱۴۰ دقیقه است در فضای مجازی پخش شد. برای نخستین بار، روز جمعه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷(۰۱ فوریه ۲۰۱۹)، در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ در سینماهای سراسر کشور به صورت گسترده اکران شد.

 


برنده ۶ سیمرغ بلورین در جشنواره فجر ۹۷:
بهترین فیلم ، بهترین کارگردان (نرگس آبیار) ، بهترین بازیگر نقش اول زن (الناز شاکردوست) ، بهترین بازیگر نقش اول مرد (هوتن شکیبا) ، بهترین نقش مکمل زن (فرشته صدرعرفایی) ، بهترین چهره پردازی (ایمان امیدواری)

 


تیزر فیلم شبی که ماه کامل شد :

 

 

 


 

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد :

کیفیت 480 (متوسط)  |  کیفیت 720(خوب) کیفیت 1080(عالی) کیفیت 1080HQ (بسیار عالی)

نمايش: ۳۲۲