بازديد: ۲۶۹

دانلود فیلم من میترسم

 فیلم ایرانی اجتماعی جشنواره فجر

دانلود فیلم ایرانی من میترسم با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

 

 

خلاصه فیلم من میترسم : داستان به چالش کشیدن بحران اجتماعی و همینطور حریم خصوصی میباشد.

 

دانلود فیلم من میترسم کامل با لینک رایگان و همینطور مستقیم

اطلاعات مختصر من میترسم :

عنوان اثر : من میترسم

کارگردان :   بهنام بهزادی

تهیه کننده :  بهنام بهزادی

نویسندگان :  بهنام بهزادی

ژانر : اجتماعی - خانوادگی

سال تولید: 1398

سال انتشار : 1399

 


 

بازیگرام فیلم من میترسم  :

الناز شاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی

 



بهنام بهزادی از کارگردانان موفق و البته کم کار سینمای ایران است که با اولین فیلمش «تنها دو بار زندگی می کنیم»، مورد تحسین سینماگران و منتقدان قرار گرفت. پس از ساخت سه فیلم سینمایی و کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی، آذر ماه سال گذشته «من می‌ ترسم» را با ترکیب متفاوتی از بازیگران شاخص سینما و هنرمندان جوان تئاتر جلوی دوربین برد. طبق شنیده‌ها، ساخته جدید بهزادی به یک بحران مهم اجتماعی می‌پردازد و حریم خصوصی چالش مهم قصه است. الناز شاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی بازیگران اصلی «من می ترسم» هستند که هر کدام در نقش‌های متفاوتی جلوی دوربین رفته‌اند.

.



‏‎پس از پایان مراحل تولید «من می ترسم» در خبرها عنوان شد که اولین نمایش فیلم در جشنواره ‌های بین المللی خواهد بود اما عوامل تصمیم گرفتند تا فیلم در جشنواره فجر امسال به نمایش درآید.٫ «من می ترسم» اردیبهشت ماه امسال پروانه نمایش گرفت و بهزادی در گفتگویی که همان زمان با یکی از روزنامه‌ها انجام داد به این نکته اشاره کرد که فیلم جدیدش فضایی متفاوت ‌تر نسبت به آثار قبلی‌اش دارد و در عین اینکه همه جست‌و‌جوها را برای رسیدن به بیان سینمایی هنری دارد اما برای عموم مخاطبان هم فیلم جذابی خواهد بود‪.‬
.


تیزر فیلم من میترسم :

 

 


 

دانلود فیلم من میترسم :

کیفیت 480 (متوسط)  |  کیفیت 720(خوب) |  کیفیت 1080(عالی)  |  کیفیت 1080HQ (بسیار عالی)

 

بعد از منتشر شدن فیلم لینک های دانلود قرار میگیرند..

نمايش: ۲۶۹