بازديد: ۵۱۷

دانلود فیلم جهان با من برقص

 فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی جهان با من برقص با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

 

خلاصه فیلم جهان با من برقص : اتفاقاتی که برای چند خانواده پیش آمده است را نمایش میدهد ..

 

 

دانلود فیلم جهان با من برقص کامل با لینک رایگان و همینطور مستقیم

اطلاعات مختصر فیلم جهان با من برقص :

نام اثر : جهان با من برقص 

کارگردان: سروش صحت

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

ژانر (موضوع) : اجتماعی

تاریخ ساخت سریال : 1398

تاریخ انتشار سریال : -

 


 

بازیگرام فیلم جهان با من برقص :


علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی و مهراب قاسم‌خانی

 


 

سایر عوامل فیلم جهان با من برقص :

 کارگردان : سروش صحت

تهیه کننده : محمدرضا تخت کشیان

فیلمنامه : سروش صحت – ایمان صفایی

مجری طرح و برنامه ریز : مجتبی وحیدی

مدیر فیلمبرداری : سینا کرمانی زاده

تدوین : خشایار موحدیان – شوکا زندباف

موسیقی متن : مازیار یونسی

طراحی و ترکیب صدا : سید علیرضا علویان

صدابردار : امین میرشکاری

طراح چهره پردازی : مهرداد میرکیانی

طراح صحنه : مهدی موسوی

طراح لباس : رعنا امینی

جلوه های تصویری : مجید خادمیان

مدیر تولید : مهدی چراغی

مدیر تدارکات : حامد آزادی

مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ

 



فیلمنامه «جهان با من برقص» به طور مشترک توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است.
این فیلم سینمایی که تهیه آن را محمدرضا تختکشیان برعهده دارد، نخستین بار در جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد، توانست نظر سینماگران، منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند و سیمرغ بهترین کارگردان را برای سروش صحت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای علی مصفا به ارمغان بیاورد. همچنین «جهان با من برقص» حضور موفقی در جشنواره شب‌های سیاه تالین داشت.
 

 


تیزر فیلم جهان با من برقص :

 


 

دانلود فیلم جهان با من برقص :

کیفیت 480 (متوسط)  |  کیفیت 720(خوب) |  کیفیت 1080(عالی)  |  کیفیت 1080HQ (بسیار عالی)

 

به محض منتشر شدن لینک های دانلود در سایت قرار میگیرند...

نمايش: ۵۱۷