بازديد: ۱۵۲۶

دانلود فیلم شنای پروانه

 فیلم ایرانی اجتماعی جشنواره فجر

دانلود فیلم ایرانی شنای پروانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

 

 

خلاصه فیلم شنای پروانه : یک داستان اجتماعی میباشد که از عمق محله های پایین شهر تهران با بازی بسیار عالی جواد عزتی. در این فیلم با مفاهیمی مانند بخشش، انتقام، خیانت، پیامد کارهامون به شیوه ای مختلف روبرو خواهیم شد . یکی از نقاط قوت فیلم، معمایی بودن و غافلگیری های درست بیننده میباشد.

 

دانلود فیلم شنای پروانه کامل با لینک رایگان و همینطور مستقیم

اطلاعات شنای پروانه:

عنوان اثر : شنای پروانه

کارگردان : محمد کارت

تهیه کننده :  رسول صدرعاملی

نویسندگان :  -

ژانر : اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۷

سال انتشار : ۱۳۹۸

 


 

بازیگرام فیلم شنای پروانه :

 جوادعزتی - طناز طباطبایی -  امیر آقایی -  پانته‌آ بهرام -  علی شادمان -  ناهید مسلمی -  مهدی حسینی‌نیا -  ایمان صفا -  مه‌لقا باقری -  نادر شهسواری -  بهروز پناهنده -  روح‌اله‌مهرابی -  نیلوفر شهفری -  محمد مطهری‌پور -  مهرداد خانی -  لادن ژافه‌وند -  مجتبی یوسفی -  یزادان دارابی و با معرفی آبان عسکری و با حضور علیرضا داوودنژاد.

 



 چهره‌های مهم عرصه کمدی در سال‌های اخیر در ایفای نقش شخصیت‌های عبوس و تلخ‌اندیش، پیش از این ثابت شده بود. اما بازی در نقش اصلی «شنای پروانه» برای او هم چالش بزرگی محسوب می‌شود. نکته مهم در مورد شخصیت حجت در «شنای پروانه» این است که او فقط یک کاراکتر خشمگین از بی عدالتی های اطراف نیست بلکه به تدریج تبدیل به یک قهرمان کنشگر و فردگرا می شود. پس بازیگر در این‌جا باید در عین حفظ چهره درهم و رفتاذهایی از سر استیصال، شخصیت را جسور و بااراده هم به تصویر بکشد. در چنین شرایطی، عزتی در طول حضورش در «شنای پروانه» مرز باریکی را رعایت می‌کند که در صورت عدم رعایت آن، رفتارهای تند و خشن حجت ممکن بود صرفاً غلیان غیرمعقول هیجاناتی لحظه‌ای به نظر برسد.
.
او در طول فیلم _ به‌خاطر فجایع رخ داده _ باید عبوس باقی بماند. پس جنس بازی عزتی در طول فیلم _ به درستی _ به شکلی آشکار تغییر نمی کند. اما در عین حال عزتی باید به ما بفهماند که همه این رفتارها ناشی از هدفی جدی و خدشه ناپذیر است که شخصیت از زمان گره‌افکنی فیلم دنبال می‌کرده و تحت هیچ شرایطی هم قرار نیست از آن هدف دست بکشد. اما این همه ماجرا نیست. شرایط برای حجت در ادامه تغییر می‌کند. او یک تحول درونی، به معنای کلاسیک‌اش، را از سر نمی‌گذارند اما دچار بازشناخت می‌شود (یعنی شناخت جدیدی از برخی از آدم‌های اطراف خود پیدا می‌کند). همین شناخت تازه، تغییراتی در تصمیم و مسیر حرکت حجت ایجاد می‌کند. پس حجت هر چند در انتهای فیلم از نظر ایده‌آل‌های ذهنی و درونی تفاوت عمده‌ای با حجتِ ابتدای فیلم ندارد اما در عین حال دیگر حجتِ ابتدای فیلم هم نیست چون چیزهایی فهمیده که شکل روابط او با اطرافیان‌اش را دستخوش تغییر می‌کند.
.
همه این‌ها را کنار هم قرار دهید تا بفهمید عزتی چه کار سختی برای حضور به عنوان محور فیلم «شنای پروانه» داشته است. به همین دلیل است که بازی عزتی (به جز چند سکانس که آن هم اقتضای درام بوده) دارای فراز و نشیب‌های مطلق و احساسی برای انتقال حس تحول نیست.. نسخه کامل این فیلم دیدنی را از سایت فارسی مدیا با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.
.


تیزر فیلم شنای پروانه :

 

 


 

دانلود فیلم شنای پروانه :

به محض منتشر شدن فیلم لینک های دانلود قرار خواهند گرفت...

نمايش: ۱۵۲۶